.: Rhea's Birthday! :.

By kin - October 12, 2012

Walaupun citer agak basi@lama, aku nak tulis gaks....Minggu terakhir raya, my dua pupu (aku panggil kazen ajelah) ajak datang rumah untuk birthday party anaknya dan akikah sekali; Rhea.

Wah, dengan bau kambing golek...my feberet...mengancam sungguh! Hahahahaha....Apalagi melantak dululah kan..? And terjumpa balik my sekolah dulu, Ema!!! Lama tak jumpa since selepas habis SPM. Agak lama...Mau belas² tahun and of course, Ema still menten cun!

Rhea with auntie Ema!
Yang best kat majlis ni, aku boleh makan kambing golek dengan sedapnya tanpa gangguan sebab tuan rumah telah menyediakan satu slot keras kraftangan untuk kanak² ceria. Very good idea Fhata! I loike!!!!!

kusyuk maaaaa

muat tak pa?

Sudut keras eh kraftangan ini dipantau atau dikelolakan oleh adik Fhata sendiri...hehehehehehe...thanks! And tema majlis ini adalah burung hantu!






cookies pun owl!

see...my handmade!

Fhata, ko tengah cakap apa itu?

ok, get ready semua...kita nak potong kek!





Sebelum memblahkan diri, posing dulu dengan suku sakat exMozac.....hehehehehe....Alamak, photo senget maaaa.....Takpe kan? hehehehehe...


 Masa nak bagi hadiah untuk Rhea, aku pun tak sangka dan memang tak sangka pun yang tema majlis ini adalah burung hantu...hehehehehehehe..... Harap Rhea sangat suka akan bantal owl ni..Senget memang trademark auntie Kin...hehehehehe...poyos jer..

Kalau sesiapa nak order bantal comel ini, leh la jengah kat blog di sini....Hahahahaha..Promote blog sendiri... >__<


Dan paling aku kagum, kami sekeluarga terus balik ke Melaka. On the way ke Melaka tuh, aku nampak bulan besar dan sangat² cantik seperti gambar di bawah. Subhanallah!!!! Terasa macam tengok filem Hocus Pocus... Tinggal lagi takde witch terbang merentasi bulan dengan penyapu buruknya...Ekekekekeke.....

fullmoon

And of couse, Rhea means moon. Dan semua yang berlaku ini adalah kebetulan atau kebetulan? Sila betulkan...Hehehehehe...Anyway, thanks to Fhata dan Adly kerana sudi menjemput kami sekeluarga.....We really enyoy it! ^___^

  • Share:

You Might Also Like

0 comments